droge-huid-behandeling-amersfoort2

Microdermabrasie

Bij AJ Skin Clinic werken we met de allernieuwste microdermabrasie methode ‘Ultra Peel II+’. Met deze methode kunnen wij zowel oppervlakkige behandelingen als diepere behandelingen uitvoeren. Deze methode wordt met name binnen huidtherapie en dermatologie gebruikt.

Intakegesprek – Microdermabrasie

Voorafgaand aan de behandeling vind er altijd een kosteloos intakegesprek plaats. Hierin worden uw wensen en verwachtingen besproken en krijgt u deskundig advies van de huidtherapeut. Zowel de voor- als de nadelen van een eventuele behandeling worden met u doorgenomen.

De Microdermabrasie behandeling

De ‘Mattioli Ultra Peel II+’ methode heeft de mogelijkheid om een wijd scala aan huidaandoeningen te behandelen, waaronder ook acne. Tijdens de behandeling wordt er door middel van microkristallen over de huid heen behandeld waardoor de dode huidcellen worden verwijderd. Met het allernieuwste systeem is er de mogelijkheid om acne, ontstekingen, onzuiverheden, puistjes, acne littekens, grove poriën en fijne lijntjes te behandelen.

Mattioli Ultra Peel II+’ werkt met een krachtig vacuüm waarmee acne ontstekingen op een zuivere manier worden behandeld. Naast het behandelen van specifieke huidaandoeningen zorgt ‘Mattioli Ultra Peel II+’ voor een verbetering van de huidstructuur en huidconditie. De doorbloeding van de huid wordt gestimuleerd door de behandeling. Hierdoor zal de elasticiteit worden verbeterd en bovendien krijgt uw huid weer een gezonde uitstraling.De behandelingsmethode wordt zowel in kuurvorm als in losse behandelingen aangeboden. Ook is het mogelijk om deze behandeling te combineren met één van onze andere huid verbeterende behandelingen. Dit is afhankelijk van uw wens en huidtype.

MICRODERMABRASIE BEHANDELING MET Mattioli Ultra Peel II+

Een peeling behandeling met de Mattioli Ultra Peel II+ zorgt voor een verbetering van de huidstructuur en huidconditie. Tevens is de huid ontvankelijker voor huidverzorgingspreparaten. Een fijne straal van (steriele) kristallen wordt door middel van een vacuüm langs de huid gezogen en verwijdert zo de oppervlakkige huid. Behandelingen kunnen op drie diepte niveaus worden uitgevoerd:

• LAAG1: Verwijdering van de oppervlakkige dode huidcellen met Mattioli Ultra Peel II+
  • LAAG 2: Diepe behandeling van de opperhuid tot op de lederhuid
  • LAAG 3: Diepe behandeling tot in de lederhuid