definitief ontharen Amersfoort

Definitief ontharen dankzij de Duetto MT EVO

Ben jij ook al het scheren zat, heb je voortdurend last van stoppels en kan je wel huilen als het weer tijd wordt om je haren te harsen? Overweeg dan eens om je haren met een paar afspraken definitief te laten verwijderen met laser ontharen. De Duetto MT EVO is een hypermoderne en geavanceerde laser, die dankzij MT technologie veel pijnlozer is dan andere lasers. Dankzij het feit dat de laser per golflengte minder fluences gebruikt, is de laser niet alleen aangenamer voor je, de kans op complicaties wordt ook meteen een stuk kleiner. De pijn helemaal wegnemen kan niet en hoeveel pijn het doet, ligt aan het gebied dat je definitief wil ontharen, maar pijnlijker dan harsen is het zeker niet. Even doorbijten dus, om voor altijd van je vervelende overbeharing af te zijn.

Voor ieder huidtype

Niet iedereen heeft het zelfde huidtype en ieder huidtype vraagt om een gespecificeerde en unieke behandeling. Het grootste verschil zit in het type laser dat nodig is voor een donkere huid en het type laser dat nodig is voor een lichte huid. Wanneer je de huidtypes indeelt volgens de populaire Fitzpatrick classificatie, dan moet je een onderscheid maken tussen de huidtypes I t/m III-IV en huidtypes IV t/m VI. Om die eerste en aller lichtste groep van huidtypes definitief te ontharen, heb je de Alexandrite laser nodig. Voor de tweede groep huidtypes met een donkerdere huid, moet je voor laser ontharen gebruik maken van een Nd:YAG laser. Beide lasers maken onderdeel uit van de Duetto MT EVO. Wat voor huidtype je dus ook hebt, bij de AJ SkinClinic kan je terecht.

Mixed Technology

Dankzij de Mixed Technology, of MT, kan de laser nog specifieker op jouw huidtype worden aangepast. De Duetto MT EVO maakt gebruik van de nieuwste generatie MT, voor de beste resultaten. De Mixed Technology zorgt ervoor dat de twee type lasers, de Alexendrite en de Nd:YAG samenkomen voor een laserbehandeling die speciaal op jouw huid is afgericht. De lasers kunnen zowel met twee stralen tegelijkertijd gebruikt worden, of gemend worden tot één straal. De MT is veelzijdig en specifiek en zorgt ervoor dat jij altijd de best mogelijke behandeling krijgt.

De Air Skin Cyro en de Twain handstukken

Bij de Duetto MT EVO komen ook een Air Skin Cyro en Twain handstukken. Die eerste zorgt er met koele lucht voor dat de behandeling voor laser ontharen veel minder pijnlijk is. Ook de kans op letsel wordt hiermee gereduceerd. Waar de Air Skin Cyro voor grotere oppervlakken is, zijn de Twain handstukken voor de kleinere oppervlaktes. Zij zorgen ervoor dat de laser ook goed in de moeilijkste posities kan komen en dat ook hier een koele lucht voor opluchting en pijnverlichting zorgt. Dankzij deze handstukken kan je bij de AJ SkinClinic, je ook in de kleinste en vervelendste hoekjes definitief ontharen.

AFSPRAAK PRIJSLIJST